Semper Fidelis?
Semper Fidelis?
Kan någon förklara detta uttrycket för mig?
- Johan Elisson
- Medlem
- Ghillieman
- Medlem
- Ghillieman
- Medlem
voilá! fullträff... eller rättare sagt en del av en kroppsdel...Johan S skrev:Hmmm....är inte Frenulum en kroppsdel?Ghillieman skrev:Semper fi, do or die!...haha... de gamla jänkarna kan de... själv har jag ett enklare motto: Frenulum! de ni....någon som kan latin?....
![]()
//Johan
Huga!! Tror jag har fantiserat färdigt nu.Ghillieman skrev:voilá! fullträff... eller rättare sagt en del av en kroppsdel...Johan S skrev:Hmmm....är inte Frenulum en kroppsdel?Ghillieman skrev:Semper fi, do or die!...haha... de gamla jänkarna kan de... själv har jag ett enklare motto: Frenulum! de ni....någon som kan latin?....
![]()
//Johandetaljerna lämnar jag åt fantasin...
Lever du upp till ditt motto då Chillieman?
//Johan
- Ghillieman
- Medlem
hur f*n ska man leva upp till det?...Johan S skrev:Huga!! Tror jag har fantiserat färdigt nu.Ghillieman skrev:voilá! fullträff... eller rättare sagt en del av en kroppsdel...Johan S skrev:Hmmm....är inte Frenulum en kroppsdel?Ghillieman skrev:Semper fi, do or die!...haha... de gamla jänkarna kan de... själv har jag ett enklare motto: Frenulum! de ni....någon som kan latin?....
![]()
![]()
Lever du upp till ditt motto då Chillieman?![]()
//Johan
Bara man gör sitt bästa så.........Ghillieman skrev:hur f*n ska man leva upp till det?...Johan S skrev:Huga!! Tror jag har fantiserat färdigt nu.Ghillieman skrev:voilá! fullträff... eller rättare sagt en del av en kroppsdel...Johan S skrev: Hmmm....är inte Frenulum en kroppsdel?![]()
![]()
Lever du upp till ditt motto då Chillieman?![]()
//Johanmen jag gör mitt bästa...
//Johan
- tyskaorden
- Redaktör emeritus