Någonting i mitt försupna minne säger kolfiber av något slag, numer inte aluminium.CvD skrev: Vi var före vår tid mao.
Har inte USA alumminumremseor numera som släpps ut för att just kortsluta kraftledningarna och transformatorstationerna?
MVH
Hans
Ditt förlupna minne verkar ha viss effekt kvar, för mitt minne vaknade lite till liv och håller nog med om att det är kolfiberHans skrev:Någonting i mitt försupna minne säger kolfiber av något slag, numer inte aluminium.CvD skrev: Vi var före vår tid mao.
Har inte USA alumminumremseor numera som släpps ut för att just kortsluta kraftledningarna och transformatorstationerna?
MVH
Hans
Inte förlupet, försupetCvD skrev:
Ditt förlupna minne verkar ha viss effekt kvar, för mitt minne vaknade lite till liv och håller nog med om att det är kolfiber
Det är kanske min hjärna som är förlupenHans skrev:Inte förlupet, försupetCvD skrev:
Ditt förlupna minne verkar ha viss effekt kvar, för mitt minne vaknade lite till liv och håller nog med om att det är kolfiber![]()
![]()
![]()
Mer läsning: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/dumb/blu-114.htm
MVH
Hans
Skulle ni bli besvikna om jag sade grafit?CvD skrev:Ditt förlupna minne verkar ha viss effekt kvar, för mitt minne vaknade lite till liv och håller nog med om att det är kolfiberHans skrev:Någonting i mitt försupna minne säger kolfiber av något slag, numer inte aluminium.CvD skrev: Vi var före vår tid mao.
MVH
Hans