Tyska filmklipp från WWII???
- Foelkersam
- Medlem
- Foelkersam
- Medlem
Stänga den. Kontrollera vilka de är som äger och nyttjar den och se över eventuell kriminell verksamhet.
Nu är jag inte riktigt säker om det var denna sida som jag anmälde, men den jag anmälde hade klart statsfientligt innehåll. Tycker det är utmärkt om SÄPO har kontroll på dessa typer av sidor.
Det är ju upp till var och en huruvida man tycker dessa sidor ska vara tillåtna, jag gör det inte.
/D
Nu är jag inte riktigt säker om det var denna sida som jag anmälde, men den jag anmälde hade klart statsfientligt innehåll. Tycker det är utmärkt om SÄPO har kontroll på dessa typer av sidor.
Det är ju upp till var och en huruvida man tycker dessa sidor ska vara tillåtna, jag gör det inte.
/D
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Nej det tycker jag inte att du ska göra, jag har länkat till oldeagle.com flera gånger på skalman sedan starten och inte har Marcus tagit bort den de gångerna. [Fast han kanske har ändrat sig?]D. Löwenhamn skrev:Jag tog bort länken.
mvh/ Daniel
Har du rätt i Volgar. Bäst voro om problematiken om oldegle ska länkas eller ej och Avk filmer separerades så oldeagle fick en egen tråd på kommentaravdelningen.har jag fel eller handlar denna tråd om wwii filmer eller oldeagle ? ?
skäms..
/Martin
Jag kan nog lägga upp lite korta ww2 snuttar på olika fordon och så om ni är intresserade. Dock inga infanteri strider direkt. Tror iofs inte att någon var så sugen på att ställa sig mitt bland en strid och filma så det kan nog vara svårt att få tag på.
Stuka bombningar kan ni se i en documentär som heter World War 2 In Color(tror det var den filmen, kan även vart en från documentär serien World At War) där man bland annat får se ett gäng stukor som bombar ett fartyg och missar kraftigt.
Stuka bombningar kan ni se i en documentär som heter World War 2 In Color(tror det var den filmen, kan även vart en från documentär serien World At War) där man bland annat får se ett gäng stukor som bombar ett fartyg och missar kraftigt.
Tog tummen ur röven och slängde upp filmerna på min http server:
Filmerna
Dock är det på en slö Bostream ADSL lina, men filerna är inte stora så det torde gå bra.
// SvenJohan
Filmerna
Dock är det på en slö Bostream ADSL lina, men filerna är inte stora så det torde gå bra.
// SvenJohan
- Marcus Svernvik
- Medlem