För det första tror jag inte att de skulle anstränga krigsindustrin med en sådan onödig pryl.mustamato skrev: Vi kan ju fråga oss varför den tyska krigsindustrin skulle få för sig att "massproducera" en sådan
här produkt när de led brist på allt annat, och Speer piskade upp den månatliga produktionskvoten
för var månad av materiel som var "något" mer användnbar i kriget? Vidare förefaller Hitler ha
varit en asketisk renlevnadsmänniska (om vi bortser från den starka medicineringen mot slutet),
och han i likhet med övriga förespråkare av "Tredje riket" tror jag knappast ens kunde tänka sig
tanken att de ärorika tappra soldaterna skulle använda sig av dockor av det här slaget.
För det andra tror jag att den sortens plastiska porr är ett tämligen sentida fenomen.
För det tredje tror jag att Hitler struntade fullständigt i vad hans 'ärorika' soldater gjorde.
För honom var de ett krigsmaskineri som skulle tjäna sitt syfte, 'ärade' dem gjordes nog bara i propagandasyfte.
Men som sagt, det är mindre riskfritt att sätta på en plastbit än en människa.
Å andra sidan så har det ju funnits galnare idéer än så i tredje riket så OM det mot förmodan skulle vara sant så skulle jag inte bli jätteförvånad...