Tyska filmklipp från WWII???
- Ghillieman
- Medlem
Tyska filmklipp från WWII???
Någon som vet vart på nätet man kan hitta filmklipp från WWII, på typ tyskt pansar och infanteri i strid, även gärna en Stuka under störtbombning. 
-
Nils Larsson
- Medlem
hrm. off-topic nu men vad vill du säga med detta? om du är seriös låter du knappast som det.Nils Larsson skrev:Högerextrema!!! Åh fy fan! Jag tror jag ramlar ihop och dör av fasa och
förskräckelse.Nu måste jag sova med lyset tänt inatt.
Sen så finns en hel del filmklipp på Kazaa, små filmsnuttar, bla a. med en mp44, panzerfaust mm. Jag vet inte om dessa är lagliga eller inte. Sök på google för det finns sidor med filmklipp, men ingen adress jag kan i huvudet direkt.
- Raskolnikov
- Medlem
- Raskolnikov
- Medlem
vad faan var det där för sida egentligen??? de säljer inte handskar till personer under 18?
vad i helvete! "killerstick II" är detta någon sorts våldsverkarnas och mördarnas leverantör eller vad? varför stänger inte någon ner den sidan, den verkar ju inte direkt främja säkerheten för folk här i landet...
vad i helvete! "killerstick II" är detta någon sorts våldsverkarnas och mördarnas leverantör eller vad? varför stänger inte någon ner den sidan, den verkar ju inte direkt främja säkerheten för folk här i landet...
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Oldeagle.com ligger i Helsingborgs kommun, närmare bestämt i Mörarp. [15 kilometer från Helsingborgs centrum] De som prenumererar på Helsingborgs Dagblad har kunnat läsa att ägaren har varit ett ex antal gånger i Helsingborgs tingsrätt för försäljning av diverse förbjudna knivar. Själv har jag faktiskt köpt filmer som "The Third Reich In Colour" och "40. JAHRE DDR." från oldeagle.Raskolnikov skrev:vad faan var det där för sida egentligen??? de säljer inte handskar till personer under 18?
/Martin
De har de redan gjort, fast nu är vi ute på väldigt djupt OT vatten.Raskolnikov skrev:vad faan var det där för sida egentligen??? de säljer inte handskar till personer under 18?
-
Panzerdivision
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt: