Dessa döda är mycket döda

Diskussioner kring modeller som bygger på vår historia.
Värd: B Hellqvist
Skriv svar
Användarvisningsbild
lalo
Medlem
Inlägg: 40
Blev medlem: 19 augusti 2008, 12:18
Ort: Granada--- Spain
Kontakt:

Dessa döda är mycket döda

Inlägg av lalo » 15 september 2010, 10:19

... 8O Hälsningar kamrater. Jag har ökat min hemsida en sida tillägnad den dramatiska modellen. Döden som ett naturligt fenomen av en slump, krig eller plundring av boskap, är tyvärr en realitet i detta ... vår värld. Och vår dioramor, en spegel av vår hela världen.
På den sidan, den högst personliga modellering och måla, spela sin viktiga uppgift.
Denna sida är tillägnad den förstörelse och dödsfall som inträffar bomber eller vilda djur.
Material bisarra och tragiska dioramor personlig med alla sina realism.
(Vissa varumärken av tal för barn, har format hästar och soldater dödats eller sårats alla realism och drama).
För att visa detta material, uppgav jag att det ....:
---------------------------------------------
- Skriv in min hemsida.
- Skala 1 / 10.
- Plats: Sección Morbo.
--------------------------------- Jorge. 8O
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

... 8O These dead are very dead 8O ...



... 8O Greetings comrades. I have increased my website a page dedicated to the dramatic model. Death as a natural phenomenon by accident, war or depredation of livestock, is unfortunately a fact of life in this ... our world. And our dioramas, a mirror of our world-wide.
On that page, the highly personalized modeling and painting, play their vital mission.
This page is dedicated to the destruction and deaths that occur bombs or wild beasts.
Material bizarre and tragic dioramas personalized with all their realism.
(Certain trademarks of figures for children, have shaped horses and soldiers killed or wounded all the realism and drama).
To view this material, I indicated it ....:
----------------------------------------------------
- Enter my website.
- Scale 1 / 10.
- Location: Sección Morbo.
----------------------------------------- Jorge. 8O
http://zurribulli.ucoz.com/index.html
---------------------------------------------------------

Skriv svar