Dragon Kettenkrad - byggesett

Diskussioner kring modeller som bygger på vår historia.
Värd: B Hellqvist
Skriv svar
Användarvisningsbild
Shotgun
Ny medlem
Inlägg: 12
Blev medlem: 20 juli 2007, 00:56
Ort: Norge
Kontakt:

Dragon Kettenkrad - byggesett

Inlägg av Shotgun » 24 oktober 2007, 09:58

Hei.
Jeg har kjøpt Dragons Kettenkrad i skala 1/6, som byggesett. En fin modell, men det kreves en god del innsats, da den er veldig fornklet på mange punkter. Først og fremst kunne jeg tenke med NSU emblemene på skjermene. Jeg har sett disse til salgs ett eller annet sted, men kan ikke komme på hvor... Er det noen som kjenner til disse? Jeg mener de var av fotoetset messing. :)

Användarvisningsbild
panzerIV
Medlem
Inlägg: 741
Blev medlem: 27 juli 2004, 22:52
Ort: Eskilstuna

Inlägg av panzerIV » 24 oktober 2007, 12:09

Så den har kommit, visste inte det. Var den dyr?

Angående photoetch-logona, jag har sett dem med, men kan inte heller minnas var alltså. Har du kollat hos http://www.panzerwerk.com ?

Användarvisningsbild
Shotgun
Ny medlem
Inlägg: 12
Blev medlem: 20 juli 2007, 00:56
Ort: Norge
Kontakt:

Inlägg av Shotgun » 24 oktober 2007, 12:44

Takk for svaret, PanzerIV. Nei, jeg kan ikke finne noe fotoetsede emblemer på Panzerwerk`s side. Det irriterer meg, for jeg vet jeg har sett det ett eller annet sted. Lurer på om det var på Monkey Depot, men jeg finner det ikke der lenger. Velvel, det dukker nok opp.
Ja modellen har kommet. I alle fall i Norge. Jeg betalte 799,- for den. Men det er mye som må gjøres. Tror ikke jeg kommer til å bygge denne rett ut av esken. Bare hjulene trenger en skikkelig overhaling. Det er mangel på både sveiseskjøter og bolter. Men det er jo en del av hobbyen. Vi har i alle fall et godt utgangspunkt for en flott modell.
Jeg kan legge ut noen bilder av settet, hvis det er av interesse. :)

Användarvisningsbild
panzerIV
Medlem
Inlägg: 741
Blev medlem: 27 juli 2004, 22:52
Ort: Eskilstuna

Inlägg av panzerIV » 24 oktober 2007, 21:27

Det är alltid kul med bilder! :)

Användarvisningsbild
B Hellqvist
Redaktör emeritus
Inlägg: 5627
Blev medlem: 24 mars 2002, 16:05
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av B Hellqvist » 24 oktober 2007, 22:53

Fotoetsade NSU-loggor erbjöds MDFC-medlemmar i början av året. Jag tror inte att de går att få tag på nu.

Skriv svar