Var köper ni era filmer och annat material ?

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia. Värd: B Hellqvist
Skriv svar
Peterb
Ny medlem
Inlägg: 3
Blev medlem: 14 september 2003, 23:39
Ort: Stockholm

Var köper ni era filmer och annat material ?

Inlägg av Peterb » 15 september 2003, 00:02

Hej !
Var köper ni era filmer och böcker av mera suspekt karaktär.
Om jag förstått rätt är Oldeagle ej något att stödja bara för att man är historieintresserad.
Intresserad av följande Viljans triumf, Hitlers berlin osv alltså filmer som visade hur Tyskland och kriget var utan ett Amerikanskt inflytande.
Jag har även ett intresse av böckerna Det stora massanfallet, Ragnarök, Göbbels och Göringsdagböcker osv. Ja ni förstår mitt dilemma kanske. Helst inte stödja Nasistiska organisationer men ändå komma över den "motsatta sidans" material. Om detta är omöjligt vad är minst ofarligt så att säga. Jag fattar klart att NSF-Butiken, Kampboden,ND osv inte är rätt ställen att handla på.
Om man inte förstått bägge sidors resonemang kan man ej bilda sig en åsikt.

Användarvisningsbild
Reinhardt
Medlem
Inlägg: 170
Blev medlem: 23 februari 2003, 11:05
Ort: Karlskoga
Kontakt:

Inlägg av Reinhardt » 15 september 2003, 21:48

Jag tror oldeagle är bland de enda valen dessvärre. Du kan visserligen kolla på greatmilitaria.com eller om det är någon som auktionerar bort saker på tradera men annars är det ont om ställen att inhandla dessa typer av saker på vad jag vet.

Peterb
Ny medlem
Inlägg: 3
Blev medlem: 14 september 2003, 23:39
Ort: Stockholm

Inlägg av Peterb » 21 september 2003, 10:38

Vilka är det man stödjer om man handlar på Oldeagle ?
Moppeklubb, Nynassar Har försökt koppla dem till andra men hittar dessvärre inte mycket på dem.

SVITJOD
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 24 augusti 2002, 11:38
Ort: V-ÅS

Inlägg av SVITJOD » 23 september 2003, 09:16

här köper jag en del av minna saker ifrån

http://www.greatmilitaria.com

http://www.greatmilitaria.com/default.p ... f4ef7f57f6

och skulle det som du inte vill ha så kan dom fixa det fråga om det röda massanfallet fix den efter 1 vecka så det är bara att lämna en lista på dom saker du vill ha så hör dom av sig om vad som dom kan få fram
///Peter

SVITJOD
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 24 augusti 2002, 11:38
Ort: V-ÅS

Inlägg av SVITJOD » 30 september 2003, 15:50


Skriv svar