data spel från andra världskriget
data spel från andra världskriget
Jag tycker det e dåligt att dom börjar mer o mer med att göra vietnam spel te datorn! d e ju bara jobbigt att msyga omkring i djungeln hela tiden.. andra världskrigspel har ju så många mer ljup än vietnamkrigs spel... Skriv o tyck te!
Om du söker djup,Strategi och nervpirrande spänning, Då finns det bara ett, WWIIOnline.
Kolla in på http://www.wwiionline.com och har du några frågor så kan du PM mig här.
Kolla in på http://www.wwiionline.com och har du några frågor så kan du PM mig här.
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
Det är svårt att komma in i men när man väl har kommit in i det så är det oftast väldigt roligt att spela.MarcuS Schober skrev:Själv tycker jag ww2 online är alldeles för segt, tråkigt och rörigt.
Var inne och kollade kartan nu, verkar gå lite sisådär för tyskarna som jag håller på.
Går dåligt i syd och i norr men hyfsat i mitten.
När jag spelade(free trial i början av juni) så brukade jag hålla till i Huy och då försökte de allierade inta den staden gång på gång och nu är den en bit bakom fronten.
Det är ju kanske det som är problemet när man börjar spela det. Det finns massor av olika "dimensioner" av spelet. Inlärningskurvan är lite väl hög.MarcuS Schober skrev:Själv tycker jag ww2 online är alldeles för segt, tråkigt och rörigt.
Antingen så hoppar man bara in och skjuter hej vilt, Men jag tror dom flesta WWII dårarna tröttnar på det ganska snabbt
Men det blir en helt annan sak när man spelar med en squad och framförallt om squaden är knuten till ett HQ. Då tillhör man även en kår och division och får order för vad man ska göra beroende på läget.
Nytt för 1.9 patchen (Som kom igår) är R&D (Research & development) där vi som spelare genom strategisk bombning kan påverka den andra sidans möjligheter att producera nya vapen.
Ju mer och bättre man bombar, Desto längre får dom andra vänta på nästa generation vapen.
Jag tror att om du spelade med en väl fungerande squad som är knuten till ett HQ så skulle din upplevelse vara helt annorlunda
Jag har spelat i 2 år nu och har inte lessnat ännu
Lirandet
Vietcong campaignen e rätt så okej... A:in blir bättre för varje uppdrag man lirar men men... så måste ett krigs spel ha en känsla som om man vore där.. där brister vietcong lite på grund av den flummiga atmosfären.. annars ett helt okej spel i sej som man kan lira klart endå! 
- Wolfblitzer
- Medlem
Re: Lirandet
inte konstigt att det är flummigt, alla vet ju vad dom rökte därJOlle skrev:Vietcong campaignen e rätt så okej... A:in blir bättre för varje uppdrag man lirar men men... så måste ett krigs spel ha en känsla som om man vore där.. där brister vietcong lite på grund av den flummiga atmosfären.. annars ett helt okej spel i sej som man kan lira klart endå!