Day of defeat retail
Day of defeat retail
Hej på er, måste rekommendera nya day of defeat(dod), det släpps den 6 maj o kommer att kunna köpas men även att ladda ner, för er som inte vet så är day of defeat en mod till spelet halflife. Så man måste alltså ha halflife eller så går man bara o köper det så får man allt. kommer inte kosta så mycket.
Det är ett multiplayer spel som utspelar sig under vkII och det är riktigt kul, i allfall så är versionen som jag spelar nu helt okej.
För mer info se den svenska dod sidan http://www.dayofdefeat.nu
Det är ett multiplayer spel som utspelar sig under vkII och det är riktigt kul, i allfall så är versionen som jag spelar nu helt okej.
För mer info se den svenska dod sidan http://www.dayofdefeat.nu
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
Jonteman, finns inget som knäcker avalanche! underbart att rusha på med mp40 och peppra amrissar! Overlord duger väl, caen 2 kan diskuteras.Jonteman skrev:![]()
![]()
![]()
Jaaahooo, 6:e maj blir det DoD hela dagen 8)
Älskar spelet, härligare känsla än tom CS.
Overlord banan är underbar, Avalance likaså, Caen2 går hem också osv...
Nej, MP40 är skön. Kanske det mest praktiska vapnet i hela spelet. Fast man ska vara tysk, annars är det kört. Då är risken det går dåligt mycket större. Banan lutar neråt i rikningen där jänkarna startar. Inte bra för dem, men inte mitt problem 8)Rommel skrev:Jonteman, finns inget som knäcker avalanche! underbart att rusha på med mp40 och peppra amrissar! Overlord duger väl, caen 2 kan diskuteras.Jonteman skrev:![]()
![]()
![]()
Nepp, inte mitt heller, hatar "blast zones", det stämmer att mp40 är det bästa vapnet, men m1 carbine är väldigt trevlig den med.Jonteman skrev:Nej, MP40 är skön. Kanske det mest praktiska vapnet i hela spelet. Fast man ska vara tysk, annars är det kört. Då är risken det går dåligt mycket större. Banan lutar neråt i rikningen där jänkarna startar. Inte bra för dem, men inte mitt problem 8)Rommel skrev:Jonteman, finns inget som knäcker avalanche! underbart att rusha på med mp40 och peppra amrissar! Overlord duger väl, caen 2 kan diskuteras.Jonteman skrev:![]()
![]()
![]()
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
Det tyska "vanliga" geväret är k-98, fin den med, specielt om man tar nån med bajonetten.Mikael Karlsson skrev:Ta det lite lungt med vapnena nu va.
Dom bästa vapnena är MP40, STG44, Thompson, det tyska "vanliga" geväret som jag inte kan komma på namnet på.
Sen är ju snipergevären riktigt bra, men det är ju en annan sak...
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
K-98 är det den heter ja.Rommel skrev:Det tyska "vanliga" geväret är k-98, fin den med, specielt om man tar nån med bajonetten.Mikael Karlsson skrev:Ta det lite lungt med vapnena nu va.
Dom bästa vapnena är MP40, STG44, Thompson, det tyska "vanliga" geväret som jag inte kan komma på namnet på.
Sen är ju snipergevären riktigt bra, men det är ju en annan sak...
Bajonetten är rätt trevlig, sen att man får fyra handgranater gör ju inte saken sämre heller.
-
Mikael Karlsson
- Medlem
- Kontakt:
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt: