Battlefield 1942 är släppt
Battlefield 1942 är släppt
Kan knappt vänta tills jag får spela det.
Senast redigerad av 1 AceRimmer, redigerad totalt 12 gånger.
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
- Anders Widén
- Medlem
-
Ebbe_lille
- Medlem
Det brukar vara så, det är smällar man får ta. Men jag kommer likförbaskat att spela singleplayer veckor före digtobbe skrev:Du kommer ändså inte kunna spela det multi-player din snikna jävel.
Och OM, och detta är ett stort om, jag finner att spelet är värt 4-500 kronor så kommer jag förmodligen att köpa det.
o
Jepp,ett skit bra spel iallafall demot.Finns det ett multiplayer demo där alla skalmän som vill kan spela???
Jag har nu testat BF1942 både single och multiplayer (jo det går att lira kopian i multi) och jag är frälst.
Det hackar lite ibland, fast jag är tveksam till om det är gfxkortet som inte orkar med. Många bots/spelare på banan så hackar det som attan. Kanske för lite RAM eller så är processorn för klen (och ändå har jag en 1400 AMD).
Nästa månad kommer jag att lägga 4-500 spänn på detta spel för det är helt klart värt det.
MoHAA släng dig i väggen
Det hackar lite ibland, fast jag är tveksam till om det är gfxkortet som inte orkar med. Många bots/spelare på banan så hackar det som attan. Kanske för lite RAM eller så är processorn för klen (och ändå har jag en 1400 AMD).
Nästa månad kommer jag att lägga 4-500 spänn på detta spel för det är helt klart värt det.
MoHAA släng dig i väggen
- Johan Elisson
- Medlem
Ja varför ska jag ge 500 spänn för nåt jag inte vet nåt om? Jag vet inte ens om det funkar på min burk.... Och om det inte gör det får jag inte pengarna tillbaka.... Väldigt bra "deal", eller hur?Johan Elisson skrev:Jag kör samma taktik som AceRimmer. Har nu testat spelet, och jag kommer att köpa det.
/Johan
- Johan Elisson
- Medlem