Jag måste erkänna att mina mest samlar damm nu för tiden, men det händer att jag och en kompis spelar ett Advanced Squadleader Scenario ibland.
Andra spel som jag minns var GDW:s Europa serien, Russian Campaign, World in flames.....
Sålde mitt ASL som stått oanvänt i tio år i höstas. Sista brädspelet jag spelade var nog A&A.Schwalbe skrev:Jag vet inte om jag har tagit upp det här förut, men är det någon här som fortfarande spelar dessa, nu när datorn tagit över nästan allt?
Jag måste erkänna att mina mest samlar damm nu för tiden, men det händer att jag och en kompis spelar ett Advanced Squadleader Scenario ibland.
Andra spel som jag minns var GDW:s Europa serien, Russian Campaign, World in flames.....
Yes White Death spelade jag mycket, helt ok spel, Stalingrad of the North som underrubriken var.Fläsket skrev:Då och då släpar jag fram gamla "The Russian Campaign", "Panzer Blitz" och "Panzer Leader". (YAY! Avalon Hill!)
Har just köpt "White Death" (av GDW) och skall väl spela det såfort jag kollat igenom reglerna.
Och jag har faktiskt påbörjat ett parti "Fire in the East" som dock avbröts av att polaren vi spelade hos skulle möblera om...
Jorå, det finns en hel del som spelar dessa spel fortfarande.Schwalbe skrev:Jag vet inte om jag har tagit upp det här förut, men är det någon här som fortfarande spelar dessa, nu när datorn tagit över nästan allt?