Repris av Band of Brothers
Repris av Band of Brothers
Ja, jag hoppas att detta inte anses som en onödig tråd, om så är fallet får väl någon moderator stänga den.
Jag fick se att Tv-4 ska sända "Band of Brothers" i repris med början söndagen den 10:e april kl 23:05.
Jag fick se att Tv-4 ska sända "Band of Brothers" i repris med början söndagen den 10:e april kl 23:05.
Senast redigerad av 1 tryggve, redigerad totalt 7 gånger.
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
- Johan Elisson
- Medlem
kl framför 2305 betyder att det handlar om klockan fem över elva på kvällen.Stefan Lundgren skrev:Kolla på året, just nu känns det väldigt långväga om du har årtalet 2305 istället för 2005. Men jag såg bara ett avsnitt när serien gick tidigare och det var det avsnitt som handlade om när de korsade floden för att ta tyskar som förhörningsobjekt.
/Johan
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
Jaha, då var det ju annat. Det uppmärksammade inte jag....Men det kan vi tar som en lustig historia, eller hur.Johan Elisson skrev:kl framför 2305 betyder att det handlar om klockan fem över elva på kvällen.Stefan Lundgren skrev:Kolla på året, just nu känns det väldigt långväga om du har årtalet 2305 istället för 2005. Men jag såg bara ett avsnitt när serien gick tidigare och det var det avsnitt som handlade om när de korsade floden för att ta tyskar som förhörningsobjekt.![]()
/Johan
Stefan
- Belisarius
- Medlem
Skitbra, hurra! Ser den gärna igen, speciellt som min BoB-samling "försvann" på nåt mystiskt sätt när min förra hårddisk gick och dog... *host*
Som vanligt sänder TV4 sina inköpta högkvalitétserier på en idiottid. De körde serien i samma slot förra gången. What gives, är det för våldsamt eller tycker förståsigpåarna på programdirektionen att den är för smal?! Och ändå får vi det där dokusåpaköret nertryckt i halsen 24/7.. arrrg.
Som vanligt sänder TV4 sina inköpta högkvalitétserier på en idiottid. De körde serien i samma slot förra gången. What gives, är det för våldsamt eller tycker förståsigpåarna på programdirektionen att den är för smal?! Och ändå får vi det där dokusåpaköret nertryckt i halsen 24/7.. arrrg.
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Du misstar dig - med 45 minuter.B Hellqvist skrev:BoB gick på prime time första gången den visades - 20.00 på torsdagar om jag inte misstar mig. Detta är väl andra gången den går i repris. Fast några av de avsnitt som visas är några minuter kortare, så vill man se rubbet bör man skaffa dvd-boxen (som gått ner i pris).
Ibland gör det lite ont att inte ha någon tv längre...
- Panzerschreck
- Medlem
- Kai Robert
- Medlem
Håller med Hellqvist, köp DVD-boxen. Jag gjorde det av följande anledningar.
1. Är värt många kronor att slippa dessa för*****de reklaminslag.
2. Titta när man har tid och lust.
3. Man kan pausa och detaljstudera om det är något extra intressant.
4. Man kan se utvalda scener om och om igen.
Att spela in på video är ett alternativ, jag gjorde det första gången det sändes men har ändå köpt boxen senare. Är klart mer "användarvänlig".
Alltså bara fördelar, pengarna som går åt för inköp skulle du ändå bara slösa bort på något onödigt.
/ Kai
1. Är värt många kronor att slippa dessa för*****de reklaminslag.
2. Titta när man har tid och lust.
3. Man kan pausa och detaljstudera om det är något extra intressant.
4. Man kan se utvalda scener om och om igen.
Att spela in på video är ett alternativ, jag gjorde det första gången det sändes men har ändå köpt boxen senare. Är klart mer "användarvänlig".
Alltså bara fördelar, pengarna som går åt för inköp skulle du ändå bara slösa bort på något onödigt.
/ Kai
- Belisarius
- Medlem
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
Jodå, första gången för drygt två år sedan, så en reprisomgång förra året och nu ännu en repris. Förresten, dvd-boxen går att hitta för 495-499 spänn på Discshop och Ginza. Om man har det minsta intresse för 2:a världskrigsfilmer, är det några av de bäst spenderade pengar jag vet.LuNk4n skrev:Hmm... Är det inte tredje visningen av BoB på TV4?
B Hellqvist skrev:Om man har det minsta intresse för 2:a världskrigsfilmer, är det några av de bäst spenderade pengar jag vet.
Jag vet. Jag köpte den direkt när den kom ut på DVD här i Sverige
för 999 kronor, eller nått liknande. Gudars vet hur länge sedan
det var, och hur många gånger man sätt serien. Inte värt att
spekulera i, folk kan tro man är tokig!