Das boot!?
Das boot!?
HEj! Finns det någon som sett "das boot" (miniserien,inte filmen)
Är den bra?
MVH/Richard
Är den bra?
MVH/Richard
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Sök och du skall finna....
På Ginza finns det 2 versioner av Das Boot, dels Das Boot/Dir cut på 216 minuter och dels Das Boot/Hela miniserien på 282 minuter (2-DVD).Tomas Ibsen skrev:Fins de som DVD? Jag har sett att det kommit änu en ny version av Das Boot, som skulle vara en 4-4½ time lång. De skulle man vija se, och ha för den delen.![]()
Men för att återgå till serien...
/Tomas
Viss reservation för tiderna som inte alltid stämmer på Ginza
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Re: Sök och du skall finna....
Det var den ja, tack.Ori skrev:På Ginza finns det 2 versioner av Das Boot, dels Das Boot/Dir cut på 216 minuter och dels Das Boot/Hela miniserien på 282 minuter (2-DVD).Tomas Ibsen skrev:Fins de som DVD? Jag har sett att det kommit änu en ny version av Das Boot, som skulle vara en 4-4½ time lång. De skulle man vija se, och ha för den delen.![]()
/Tomas
Viss reservation för tiderna som inte alltid stämmer på Ginza.
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
Sök....
Tomas Ibsen skrev:Vilken version?
/Tomas Ibsen
Das Boot - Miniserien (2-Disc) för 129 kr plus frakt 25 kr hos Filmmix.
Priset hos Ginza är 199 kr plus frakt 29 kr.
- robert nordin
- Medlem
Re: Sök och du skall finna....
Tomas Ibsen skrev:Det var den ja, tack.Ori skrev:På Ginza finns det 2 versioner av Das Boot, dels Das Boot/Dir cut på 216 minuter och dels Das Boot/Hela miniserien på 282 minuter (2-DVD).Tomas Ibsen skrev:Fins de som DVD? Jag har sett att det kommit änu en ny version av Das Boot, som skulle vara en 4-4½ time lång. De skulle man vija se, och ha för den delen.![]()
/Tomas
Viss reservation för tiderna som inte alltid stämmer på Ginza.
Det finns också en variant av Directors cut där man lagt ned "krut" på att förbättra ljud och bild. Det sistnämnda är tydligen svårt att göra något åt - i synnerhet när det gäller en kvartssekel gammal TV-serie,men ljudet har man dock trimmat upp till DTS 5.1.