Discovery
Discovery
Är det bara jag som tycker att dem har dem bästa reklamerna jag gillar specielt reklamen för Biografy.
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Jag avskyr dessa "reklamer" som inte gör reklam för någon produkt. Helt meningslöst eftersom det inte gagnar varken mig eller Discoverys ekonomiska ställning. Nej, skippa dessa "reklamer", som man har sett 100 tals gånger och som är hur irriterande som helst när de bryter ett program om Kursk eller något annat avk program.Flash skrev:Jag håller med dig till 100% Discovery har hur grymma reklamer som helst. Specielt den som gör reklam för "Discovery"![]()
men framför allt så har dom lyckas få musiken och "filmerna" att passa ihop.
/Anno
-
Digital_Dödsmaskin
- Medlem
Anno skrev:Jag avskyr dessa "reklamer" som inte gör reklam för någon produkt. Helt meningslöst eftersom det inte gagnar varken mig eller Discoverys ekonomiska ställning. Nej, skippa dessa "reklamer", som man har sett 100 tals gånger och som är hur irriterande som helst när de bryter ett program om Kursk eller något annat avk program.Flash skrev:Jag håller med dig till 100% Discovery har hur grymma reklamer som helst. Specielt den som gör reklam för "Discovery"![]()
men framför allt så har dom lyckas få musiken och "filmerna" att passa ihop.
/Anno
Ja dom är väll onödiga men dom är bra...