Discovery

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Nico
Medlem

Discovery

Inlägg av Nico » 2 januari 2004, 01:12

Är det bara jag som tycker att dem har dem bästa reklamerna jag gillar specielt reklamen för Biografy.

Användarvisningsbild
Flash
Medlem

Inlägg av Flash » 2 januari 2004, 23:45

Jag håller med dig till 100% Discovery har hur grymma reklamer som helst. Specielt den som gör reklam för "Discovery" :)
men framför allt så har dom lyckas få musiken och "filmerna" att passa ihop.

Användarvisningsbild
Martin Tunström
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Martin Tunström » 3 januari 2004, 00:02

Flash skrev:Jag håller med dig till 100% Discovery har hur grymma reklamer som helst. Specielt den som gör reklam för "Discovery" :)
Jag avskyr dessa "reklamer" som inte gör reklam för någon produkt. Helt meningslöst eftersom det inte gagnar varken mig eller Discoverys ekonomiska ställning. Nej, skippa dessa "reklamer", som man har sett 100 tals gånger och som är hur irriterande som helst när de bryter ett program om Kursk eller något annat avk program.

/Anno

Digital_Dödsmaskin
Medlem

Inlägg av Digital_Dödsmaskin » 3 januari 2004, 03:00

Håller med er Anno, dom är bra dryga. Men iofs så har dom ett pra fläshiga reklamer också. Men såna där reklamer som gör reklam för Discovery Channel i sig är bra onödiga som tidigare nämdes

Användarvisningsbild
Battler
Stödjande medlem 2026

Inlägg av Battler » 3 januari 2004, 06:34

Misstänker att det är pausprogram, dvs snuttar som de fyller i med när de inte sålt reklamtiden fullt ut.

MVH

Användarvisningsbild
Flash
Medlem

Inlägg av Flash » 3 januari 2004, 12:20

Anno skrev:
Flash skrev:Jag håller med dig till 100% Discovery har hur grymma reklamer som helst. Specielt den som gör reklam för "Discovery" :)
Jag avskyr dessa "reklamer" som inte gör reklam för någon produkt. Helt meningslöst eftersom det inte gagnar varken mig eller Discoverys ekonomiska ställning. Nej, skippa dessa "reklamer", som man har sett 100 tals gånger och som är hur irriterande som helst när de bryter ett program om Kursk eller något annat avk program.

/Anno

Ja dom är väll onödiga men dom är bra...

Skriv svar