Victoria
Victoria
Kan meddela att jag idag fick Victoria - An Empire Under the Sun i brevlådan. Efter 1,5 timmar spelande chrashade spelet, precis som EU, EU2 och HOI, och jag kan inte säga att jag förstod vidare mycket eftersom det inte fanns någon tutorial.
Men det verkar ändå ganska lovande och jag skall defenitivt ge det en ärlig chans, är det bara hälften så bra som EU 1 & EU 2 så kommer det bli många timmars spelande framöver. Har ni några frågor eller vill ha ett screenshoot så kan jag försöka besvara dessa önskningar.
Men det verkar ändå ganska lovande och jag skall defenitivt ge det en ärlig chans, är det bara hälften så bra som EU 1 & EU 2 så kommer det bli många timmars spelande framöver. Har ni några frågor eller vill ha ett screenshoot så kan jag försöka besvara dessa önskningar.
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Jag som köpte ny dator igår bara för att slippa krascher. Men förhoppningsvis var det en engångsföretelse. Kan du förklara för mig lite varför det sker revolter för mig hela tiden, spelar som USA. Och vad ger järnvägarna för bonus?
Ökar inflyttningen endast när jag förbättrar tex jordbruket i en stat, eller finns det andra faktorer som jag inte känner till?
Ökar inflyttningen endast när jag förbättrar tex jordbruket i en stat, eller finns det andra faktorer som jag inte känner till?
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Revolter kan bero på mycket saker, höga skatter, ingen sjukvård, ingen fri press osv. Järnvägar gör att det går snabbare att transportera trupper från A till B. Ökar inflyttningen, skatter kan sänkas, öka jordbruk, bygga fabriker så arbetskraft krävs.sandgren skrev:Jag som köpte ny dator igår bara för att slippa krascher. Men förhoppningsvis var det en engångsföretelse. Kan du förklara för mig lite varför det sker revolter för mig hela tiden, spelar som USA. Och vad ger järnvägarna för bonus?
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
-
Hartmann1943-45
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Du kan ....Leonidas skrev:Mitt Victoria kraschar hela tiden, efter PAN Vision reklamen när spelet skall börja laddas. Med eller utan patch. Detta är första gången detta händer med ett Paradoxspel. Ngn som har ngt tips?
*Uppdatera directx
*Uppdatera drivrutiner för grafikkort
*Kolla om din dator uppnår systemkraven
*Installera om
*Installera om patchen
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt: