dissent som Sverige C.O.R.E
dissent som Sverige C.O.R.E
Tja,
Om man spelar senaste 0.6 av CORE och är Sverige så är det väldigt svårt att kunna kriga pga dissent så fort man hoppa på någon.
Ta tex när man hjälper Finnarna mot ryssarna vid 1939-40. Då fick jag direkt 40%. Det tar ett himla tag att få ner det sen om man fortfarande vill utveckla och bygga.
Sen tänkte jag ta Norge..men titta 90%. Spelar på hard (tror att det heter så, näst svåraste iallafall)och med aggresiva motståndare.
Tips någon?
+ Mitt CORE kan tok dyka ibland..har det hänt någon annan också?
/Porta
Sorry detta skulle in i HOI. Inte vara ett eget inlägg...
Om man spelar senaste 0.6 av CORE och är Sverige så är det väldigt svårt att kunna kriga pga dissent så fort man hoppa på någon.
Ta tex när man hjälper Finnarna mot ryssarna vid 1939-40. Då fick jag direkt 40%. Det tar ett himla tag att få ner det sen om man fortfarande vill utveckla och bygga.
Sen tänkte jag ta Norge..men titta 90%. Spelar på hard (tror att det heter så, näst svåraste iallafall)och med aggresiva motståndare.
Tips någon?
+ Mitt CORE kan tok dyka ibland..har det hänt någon annan också?
/Porta
Sorry detta skulle in i HOI. Inte vara ett eget inlägg...
- Panzerschreck
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Så sant så. Jag har accepterat att man får en massa dissent om man startar krig som Sverige. Jag undrade bara om man kunde göra något speciellt (utom fusk/modda)för att sänka den snabbare.mrsund skrev:Jo men du måste ändå förstå att hålla ett land utanför ger credit att kasta in det mot en stormakt oavsett ädla motiv är ganska skrämmande för den stora massan det är ju de som får betala med blod.
/Porta
- Panzerschreck
- Medlem