Blitzkrieg

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Användarvisningsbild
Dönitz
Medlem

Inlägg av Dönitz » 23 februari 2004, 15:17

En trevlig snöiga dag satt en liten pojke vid namn rikard och spelade dator. Efter ett parti SS II där han krossade ryssen totalt, så kände han att han behövde något nytt. men ha visste icke vad han ville ha. Han instalerade HoI igen men det var inte nog.

Men rätt som det var var han inne på ginza och kollade på filmer och såg en stor reklam bild för Blitzkreig. Detta var vad han behövde och 129:KR skulle inte heller svida allt för mycket det heller. men ginza är lite tröga det har redan gått två dagar sen beställningen gjordes och det har inte kommit än.................. men snarrt ligger det i min hand och jag ska krossa ryssen ännu en gång men denna gång i.............. 3D...............
(jag återkommer)

Användarvisningsbild
Dönitz
Medlem

Inlägg av Dönitz » 25 februari 2004, 10:24

Skit också, det vart restnoterat..................

Användarvisningsbild
Tobbger
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Tobbger » 26 oktober 2004, 19:53

Jag måste faktiskt ta upp en jättegammal tråd för att peppa alla medlemmar här. Det är en negativ ton mot Blitzkrieg tycker jag. För er som är ute efter realism; ladda ner någon av de realismmoddar som finns (Road to Victory, Ostfront: Barbaross, demo). Jag beställde det ifrån Ginza i torsdags men har inte fått det ännu. Men imorgon måste det komma, det ligger någonstans i Ånge just nu. :)

Jag tycker att ni laddar ner demot en gång till och sedan går och köper det. Spelet lever, är mycket bra och finns billigt att köpa!

Skriv svar