Hearts of Iron; The Great War (stora bilder)
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
- Johan Elisson
- Medlem
Jag vill bara uppmärksamma att The Great War är en god bit på väg mot en första release, och det kan vara nyttigt att kolla in forumet för att få de allra senaste uppdateringarna och även en AAR byggd på vår egna hemliga lilla pre-beta-version.
Själv har jag tyvärr inte så mycket tid att lägga på moddningen, men jag gör lite under helgerna när jag är hemma.
/Johan
/Johan
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
Jippi! Jag längtarJohan Elisson skrev:Jag vill bara uppmärksamma att The Great War är en god bit på väg mot en första release, och det kan vara nyttigt att kolla in forumet för att få de allra senaste uppdateringarna och även en AAR byggd på vår egna hemliga lilla pre-beta-version.Själv har jag tyvärr inte så mycket tid att lägga på moddningen, men jag gör lite under helgerna när jag är hemma.
/Johan
- Johan Elisson
- Medlem
Officiellt releasedatum kommer under natten att sättas till den 14 december 2003.
Lite inside-information, skalman-medlemmarna är de första att få veta. 8) Releasen kommer att vara en betarelease, och inte i närheten av v1.0, däremot ska alla vitala events vara klara, samt ett komplett teknologiträd samt enheter och OOBs. Det är främst AI och balansering som behöver förbättras.
Önska oss lycka till!
/Johan
Önska oss lycka till!
/Johan
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt: