installerade spelet nyligen.
Har aldrig tyckt att first person shooter spel har varit så underhållande men RO är riktigt kul. "Smyga" sig upp på en tiger med en T34a och förstöra den... kul! eller... Att se en projektil från en tiger komma närmare och närmare... yepp.. döden nästa. Att vara en ensam infanterist som gömmer sig i ett hus samtidigt som några tanks rullar förbi husknuten är riktigt nervkittlande. Bara ligga och trycka och invänta det rätta ögonblicket för att sedan springa ut med sin panzerfaust och sikta och hoppas på det bästa.
Red orchestra blir "eget spel"
Era Favorittanks?
För tyskarna är det faktiskt PZIIIan
Tigern (som jag iofs inte spelat så ofta) är alldeles för seg. PZIIIan laddar om snabbt (snabbast i spelet?) vilket jag uppskattar. Har knappt använt panthern... De banor jag använt de större tanksen behöver jag bara rulla ca 100 m för att det ska bli strid... Får ingen riktigt känsla för de vagnarna.
T34an för ryssarna. Snabb!! Om det är stora banor spelar jag ryss bara för T34ans hastighet.
För tyskarna är det faktiskt PZIIIan
T34an för ryssarna. Snabb!! Om det är stora banor spelar jag ryss bara för T34ans hastighet.
Är inte riktigt för tanks.. spelar hellre infanteri, och på tankmaps spelar jag helst antitank soldat eller combat engineer =) gillar att krypa fram till tanksen och planta en bomb på dem 
Men om jag ska välja tank så är det nog Panthern som tysk och t34 som ryss, båda är relativt snabba och stryktåliga! Tigern är ball, men tornet är på tok för segt, går iof bra om man har en duktig förare som kompenserar =)
Hoppa in i #redorchestra.se på Quakenet, där sitter jag och andra svenskar som spelar RO
Men om jag ska välja tank så är det nog Panthern som tysk och t34 som ryss, båda är relativt snabba och stryktåliga! Tigern är ball, men tornet är på tok för segt, går iof bra om man har en duktig förare som kompenserar =)
Hoppa in i #redorchestra.se på Quakenet, där sitter jag och andra svenskar som spelar RO