Hearts of Iron färdigt.

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Användarvisningsbild
Mr S
Medlem

Inlägg av Mr S » 3 januari 2003, 12:33

Vilket nerköp jag har gjort...uselt!

Someone
Medlem

Inlägg av Someone » 3 januari 2003, 12:38

Mathias Forsberg skrev:
tobbe skrev: Beta-testarna verkar heller inte ha gjort sitt jobb.
Vad skulle du ha gjort istället? Tror du på fullaste allvar att ingen betatestare har föreslagit partisaner, konstaterat brister i AI'n eller liknande?

Däremot krashar aldrig spelet för mig. Aldrig spelat ett så stabilt spel. Inte ens i MP krashar det.

Anno: dina filmer skulle man bli tokig på efter att ha spelat spelet mer än två gånger.

/Forsberg
Mja.. vad jag hörde på paradox-forum var det enda betatestarna skrek om hur SVRÅT spelet var.. right.. nu är det ju nästan patetiskt lätt.. med en Ai som är mkt mer korkad än Eu2-AI:n :o

Personligen är jag mkt besviken på HoI.. får återgå till EU2 som är så mkt roligare...

Användarvisningsbild
Martin Tunström
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Martin Tunström » 3 januari 2003, 12:39

Mr S skrev:Vilket nerköp jag har gjort...uselt!
Själv tyckte jag det var roligt dom två första veckorna, men nu är det tråkigt. :cry:

Användarvisningsbild
Jonteman
Medlem

Inlägg av Jonteman » 3 januari 2003, 13:23

Jag får ont i huvudet när jag spelar HoI 8O

Användarvisningsbild
Petter
Medlem

Inlägg av Petter » 5 januari 2003, 19:31

tobbe skrev: Jag är ganska besviken på spelet och förbannad på Paradox som släpper spelet för tidigt. Beta-testarna verkar heller inte ha gjort sitt jobb.
Spelet har stor potential dock.

Paradox bestämmer inte när spelet ska släppas, det gör tryckarna och distributörerna(Vision Park, Strategy First).

För dom som säger att "dom kunde väl skjuta på releasen lite" så kan jag citera Lead Programmeraren :
Hade vi skjutit på det en vecka så hade jag varit arbetslös nu.

Användarvisningsbild
tobbe
Medlem

Inlägg av tobbe » 5 januari 2003, 19:49

Jag skrev såhär tidigare i tråden:

Förlåt mig Mathias jag ville mest ha någon syndabock och den riktiga syndbocken är förläggaren(Pan vision) som inte låtit Paradox göra klart spelet.

Användarvisningsbild
Rally
Medlem

Inlägg av Rally » 6 januari 2003, 13:42

Jag tror mer att det är Strategy First (Den amerikanske publicisten) som har pressat Paradox. De ville ha spelet innan Thanksgiving helgen.

/Rally

Skriv svar