Hearts of Iron färdigt.
Mja.. vad jag hörde på paradox-forum var det enda betatestarna skrek om hur SVRÅT spelet var.. right.. nu är det ju nästan patetiskt lätt.. med en Ai som är mkt mer korkad än Eu2-AI:nMathias Forsberg skrev:Vad skulle du ha gjort istället? Tror du på fullaste allvar att ingen betatestare har föreslagit partisaner, konstaterat brister i AI'n eller liknande?tobbe skrev: Beta-testarna verkar heller inte ha gjort sitt jobb.
Däremot krashar aldrig spelet för mig. Aldrig spelat ett så stabilt spel. Inte ens i MP krashar det.
Anno: dina filmer skulle man bli tokig på efter att ha spelat spelet mer än två gånger.
/Forsberg
Personligen är jag mkt besviken på HoI.. får återgå till EU2 som är så mkt roligare...
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
tobbe skrev: Jag är ganska besviken på spelet och förbannad på Paradox som släpper spelet för tidigt. Beta-testarna verkar heller inte ha gjort sitt jobb.
Spelet har stor potential dock.
Paradox bestämmer inte när spelet ska släppas, det gör tryckarna och distributörerna(Vision Park, Strategy First).
För dom som säger att "dom kunde väl skjuta på releasen lite" så kan jag citera Lead Programmeraren :
Hade vi skjutit på det en vecka så hade jag varit arbetslös nu.