Hej hallå nån som vet vars man kan beställa det från nått svenskt företag?
Om det säljs nåmer?
MVH//Erkkan
Uncommon Valor
-
Erkkan Perkkan
- Ny medlem
Inte en svensk sida, men du kan köpa det från Matrix Games hemsida http://www.matrixgames.com/games/store.asp?gid=216
Jag har själv köpt både War in the Pacific och War plan orange från deras hemsida, det gick alldeles utmärkt och levererades på någon vecka. Jag valde även att ladda ner och kunde sålunda spela efter bara några minuter (det var innan jag insåg vilket hästajobb det vore att spela en hel kampanj).
Jag har själv köpt både War in the Pacific och War plan orange från deras hemsida, det gick alldeles utmärkt och levererades på någon vecka. Jag valde även att ladda ner och kunde sålunda spela efter bara några minuter (det var innan jag insåg vilket hästajobb det vore att spela en hel kampanj).
Man laddar ner installationsprogrammet från deras hemsida, just nu kommer jag inte ihåg om det var via någon klient eller direkt i webbläsaren. Men det installationsprogram som jag laddade ner var exakt samma installationsprogram som jag några veckor senare fick på CD-skiva. Sen kan jag dessutom senare gå in och ladda ner det igen om jag vill. Det viktiga är den unika "nyckel" man får och som man måste knappa in när man installerar.
Så det jag laddade ner var fullversionen av spelet, jag behövde aldrig installera från skivorna.
Så det jag laddade ner var fullversionen av spelet, jag behövde aldrig installera från skivorna.
-
Erkkan Perkkan
- Ny medlem
Threviel: Tack för svaret det löste sig fast på ett annat sätt... Visade sig att en barndomsvän som jag inte har pratat med på ett tag hade det på skiva så fick det av han men tack ändå.
Är sugen på att beställa Highway to the Reich därifrån.. du menar att om jag beställer spelet därifrån så kan jag ladda ner det också på engång från deras hemsida men jag får även hem spelet på skivor?
MVH//Erkka
Är sugen på att beställa Highway to the Reich därifrån.. du menar att om jag beställer spelet därifrån så kan jag ladda ner det också på engång från deras hemsida men jag får även hem spelet på skivor?
MVH//Erkka
Precis, du kan ladda ner det under en tidsperiod, jag ser nu t.ex. att jag inte längre kan ladda ner mina spel, men jag kunde under åtminstone någon månad göra det. Så jag rekommenderar att du också tar det på skiva, för om datorn havererar efter ett tag så är du av med spelet om du inte säkerhetskopierat det.
Du kan helt enkelt välja själv om du bara vill ladda ner det, om du vill ladda ner det men också få det på skiva, eller om du bara vill ha det på skiva. Alla alternativ kostar olika beroende på vilket spel det är.
Du kan helt enkelt välja själv om du bara vill ladda ner det, om du vill ladda ner det men också få det på skiva, eller om du bara vill ha det på skiva. Alla alternativ kostar olika beroende på vilket spel det är.
-
Erkkan Perkkan
- Ny medlem