Vad tycks?
Sneak peak på A-6E TRAM Intruder
Sneak peak på A-6E TRAM Intruder
Här följer några bilder på min TRAm intruder soms ka stå i ett diaorama (så länge på en bit svart cellplast)
Vad tycks?

Vad tycks?
- Panzerschreck
- Medlem
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
- CJBackfire
- Medlem
Re: Sneak peak på A-6E TRAM Intruder
snyggt!!!! Cockpiten är ju till och med "ren"Mrkos skrev:Här följer några bilder på min TRAm intruder soms ka stå i ett diaorama (så länge på en bit svart cellplast)
Vad tycks?
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
slutsats: mrkos är en kille som gillar att kladda på sina lampor. Han brinner av en ivrig entusiasm för modellbygge och gillar fina kraftiga klockor. Han gillar skjabbiga soffor, pös stil helt enkelt. Tangentbordet innehåller fläckar av någon oidientifierad sörja (vilket vi inte vågar oss på en gissning av vad det kan vara) och han har ett fint vitt konstigt streck på sin vägg. Han är duktig på att bygga modeller samt att färglägga dem grundligt.
- CJBackfire
- Medlem
- Tomas Ibsen
- Medlem
- Kontakt:
CJBackfire skrev:ja och ingen färg heller...beundransvärt....Det kan hända att flygplan/helikopters träffas av luftvärnseld på tillverkningsbandet på grund av detKorsriddaren skrev:Vad menar med det? Inget klister på rutan?
Tell me about it! Har byggt ett tiotal modeller av olika flygisar, och jag tror att nästan varende av dom har åtminstonde lim på rutan. Den senaste (En Bf 110D 1/72 Airfix) tror jag bara har ett fingeravtryck på ena sidan eller något sådant. Jag tycker det var bra gjort, även om det så klart bara är amatörnivå jag spelar på, än så länge.