Stilleben skrev: Mitt svar, i all välmening, är att du presenterar inga som helst fakta. Du kommer istället återigen med massor av foton, sida upp och sida ner, för att kunna kväva andra debattdeltagare. Fotona bevisar inte ett skvatt, de må sedan se hur "konstiga"som helst ut. De är ju fotograferade i en icke-atmosfär med skarpt soljus, skuggor och konstiga reflexer. Samt ur olika vinklar.
Vad skulle amerikanarna ha för intresse att framställa falska bilder, utöver retuscheringar möjligen för att förtydliga dem!
Var lite vettig och bemöt istället det inlägg jag strax ovan haft om det omöjliga med en konspiration! Jag vill så gärna att du förklarar hur den har kunnat komma till stånd och aldrig har avslöjats. Annars tror jag att du snart blir helt ensam i tråden med alla dina bilder. Väl bekomme!
Det är du som påstår att det är en konspiration, jag påstår att bilderna är tagna med fler ljuskällor än en. Då blir min slutsats, att då NASA påstår att de inte har något extra ljus eller blixt med sig att de ljuger.
Anledningen till att jag publicerar just bilder är för att det och filmer är den enda bevisning NASA visat mig. Vad har du sett för bevisning för att de har varit på månen?
Här nedan får du ytterligare en, eftersom du gillar dem så mkt. Bilden nedan visar solljus från höger i bild. Då kan man också förvänta sig att linsöverstrålningen ska komma från höger, men istället kommer den i mitten uppifrån. Alldeles överensstämmande med en projektor som lyser uppifrån i mitten. Du ser också i visiret att det är ett flodljus som slår i backen framför honom.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.