Tack igen. Jag var mycket mindre aktiv med att fota.
Och även tack till Borussia, aningen OT men intressanta trådar.
MVH
Hans
Får väl erkänna att jag spanade efter militära fordon ute på vägarna både i Polen och Baltikum, korsade bland annat Suwałkikorridoren. Men det var lugnt, såg bara något enstaka militärt fordon.Hans skrev: ↑10 september 2025, 13:52Du kom i tid. Av någon lustig anledning är polackerna idag lätt stressade: https://www.bbc.com/news/live/c2enwk1l9e1t
MVH
Hans
Så, nu kan vi återgå till Polen som resmål.Dear Ms So...,
You are that now.
I wish you a wonderful and joyful day and I'm only sorry that I'm not there and can enjoy it with you. But I'm looking forward to seeing you again soon, I need some more interesting music to listen to with you. To much Chopin lately and no Sabaton.
So kisses and hugs from Luxembourg to my dear Zo..., sorry, to you Ms So....
Cheers
Hans
Du har några till ifrån 'Sverige–Polen 1000 år av krig och kärlek'. Sidan 173.von Adler skrev: ↑27 augusti 2025, 16:21Svenskan är endast svordomsfattigt om man inte har lite fantasi. Jag har jobbat på det och kallar regelbundet mina motståndare på badmintonplan för saker som felvaggade katastrofnyllen, osnutna rövtrattar, arselmumsande pittbävrar och mycket annat.Hans skrev: ↑27 augusti 2025, 13:58...
Sedan har de tydligen väldigt många parallella svängar på vägarna: typ kurva match, rekommenderar inte att att använda det yttrycket. Det är en kraftig svordom. Vi svenskar förstår inte hur rika slaviska språk är i svordomar. Svenskan är där ett fattigt språk.
...