Bara ett utropstecken, utmärkt.
Vad är din fråga? Du kan länka till din blogg som jag gjorde ovan. Som sagt citera mitt inlägg så ser du hur man gör.
Annars minska bilden, enklast med paint som jag tror alla har (reservation för de som använder Äpplen).
MVH
Hans
Resedags…
-
Hans
- Redaktör och stödjande medlem 2026
- Inlägg: 33727
- Blev medlem: 11 jul 2002 11:52
- Ort: Utrikes
Re: Resedags…
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
Borussia
- Medlem
- Inlägg: 553
- Blev medlem: 30 maj 2015 18:06
- Ort: Karlstad
Re: Resedags…
Har redan skrivit om den resan
Borussia skrev: ↑01 jun 2025 18:47Blir så j***a trött...hade under i ca 45-60 minuter skrivit ett gediget inlägg med bilder och allt om min resa till Bosnien i maj...så blev jag helt plötsligt utloggad och allt gick förlorat....orkar inte göra om det igen...men hur som helst var det en jävligt bra resa.....
"I hope so, Commander, for your sake. The Emperor is not as forgiving as I am."
-
Hans
- Redaktör och stödjande medlem 2026
- Inlägg: 33727
- Blev medlem: 11 jul 2002 11:52
- Ort: Utrikes
Re: Resedags…
Du får skylla dig själv. Du har så många intressanta resor, väl dokumenterade, att man inte kommer ihåg allt. Att jag börjar bli gammal och senil har inget med saken att göra.
MVH
Hans
MVH
Hans
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Inlägg: 13574
- Blev medlem: 11 aug 2003 17:15
- Ort: Uppland
Re: Resedags…
När jag var med på Svenska Järnvägsklubbens resa Höstångan i oktober så passade jag på att besöka platsen där Hallstaviks Bangolfklubb huserade en gång (banorna försvann för 10-15 år sedan har jag för mig).
https://okandahandelser.blogspot.com/20 ... b.html?m=0
Passade på att gå dit när en stor del av resesällskapet åt middag eftersom man själv inte var så hungrig. Själv var jag inte så bra bangolfsspelare bl a på mitt eget psyke (rastlöshet), men var med att vinna DM i 10-manna där 1999.
Stefan
https://okandahandelser.blogspot.com/20 ... b.html?m=0
Passade på att gå dit när en stor del av resesällskapet åt middag eftersom man själv inte var så hungrig. Själv var jag inte så bra bangolfsspelare bl a på mitt eget psyke (rastlöshet), men var med att vinna DM i 10-manna där 1999.
Stefan
-
sveahk
- Redaktör och stödjande medlem 2026
- Inlägg: 12400
- Blev medlem: 03 feb 2005 15:28
- Ort: Klockrike
Re: Resedags…
Trodde inte att jag skulle behöva påpeka detta, men...
Stefan Lundgren - även om mina bidrag här i tråden "Resedags..." inte kommer regelmässigt och ofta, så vore jag tacksam om kommentarer och bidrag håller sig någorlunda till de resor som jag berättar om.
Alltså, Stefan L, det finns säkert trådar här i Skalman, där dina "rese-upplevelser" bättre passar.
Hans K
Stefan Lundgren - även om mina bidrag här i tråden "Resedags..." inte kommer regelmässigt och ofta, så vore jag tacksam om kommentarer och bidrag håller sig någorlunda till de resor som jag berättar om.
Alltså, Stefan L, det finns säkert trådar här i Skalman, där dina "rese-upplevelser" bättre passar.
Hans K
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Inlägg: 13574
- Blev medlem: 11 aug 2003 17:15
- Ort: Uppland
Re: Resedags…
Ursäkta mig, trodde att det var en allmän tråd om resor eller resedags.
Om du vill kan du ta bort mina tre inlägg ifrån denna tråd om dessa inte passade in här.
Jag dra mig ur eftersom jag inte har annat att tillföra än mina egna alster. Men tycker ändå att bilderna ser mer eller mindre trevliga ut.
Stefan


Om du vill kan du ta bort mina tre inlägg ifrån denna tråd om dessa inte passade in här.
Jag dra mig ur eftersom jag inte har annat att tillföra än mina egna alster. Men tycker ändå att bilderna ser mer eller mindre trevliga ut.
Stefan



-
Hans
- Redaktör och stödjande medlem 2026
- Inlägg: 33727
- Blev medlem: 11 jul 2002 11:52
- Ort: Utrikes
Re: Resedags…
Visa gärna de bilderna då, gärna, men lite om var, hur och när de är tagna.
Jag må vara gammal men vad tusan betyder tre emojis i solglasögon?
MVH
Hans