Hej Allihopa!
Har ett stort behov av hjälp! Ska beskriva nordens sista revolution och hur den startade och runt vilket år den kom. Men vilken är egentligen nordens sista revolution?? Vore tacksam för hjälp
=)
Nordens sista?
- Mikael Eklund
- Medlem
Jag antar att det är ett skolarbete?
Vari består då problemet att läraren inte angav vilken händelse han menade?
Rent slarv från din sida att inte fråga läraren?
Var det en liten fälla från läraren att han utgick ifrån att ni skall veta precis vad det rör sig om? - I så fall har ni säkert talat om det på lektionerna. Det är få lärare som sysslar med dylik fällutläggning - möjligen för att fiska upp MVG-elever och skilja dem från starka VG...
Eller rent av att uppgifter består i att du själv plockar något rimligt alternativ - och motiverar varför. Och vilket du plockar är egentligen inte avgörande - bara du gör ett bra jobb utav det, visar att du tänkt till och jobbat.
Jag skulle mycket väl ha kunnat ge en sådan här öppen uppgift.
Vari består då problemet att läraren inte angav vilken händelse han menade?
Rent slarv från din sida att inte fråga läraren?
Var det en liten fälla från läraren att han utgick ifrån att ni skall veta precis vad det rör sig om? - I så fall har ni säkert talat om det på lektionerna. Det är få lärare som sysslar med dylik fällutläggning - möjligen för att fiska upp MVG-elever och skilja dem från starka VG...
Eller rent av att uppgifter består i att du själv plockar något rimligt alternativ - och motiverar varför. Och vilket du plockar är egentligen inte avgörande - bara du gör ett bra jobb utav det, visar att du tänkt till och jobbat.
Jag skulle mycket väl ha kunnat ge en sådan här öppen uppgift.
jag går distanskurser och min lärare kommer inte berätta vad det gäller. Det som är grejen.. Jag håller på med den industriella revolutionen men det behöver inte ha med den att göra, bara vet att det är innan första världskriget..
Allt handlar inte om slarv från en elevs sida ska du veta, många lärare tycker det är kul att sätta en på pottan.
Allt handlar inte om slarv från en elevs sida ska du veta, många lärare tycker det är kul att sätta en på pottan.