sagan om de 2 tornen...

Diskussioner kring J.R.R. Tolkien och hans verk.
Trippad kick
Medlem
Inlägg: 373
Blev medlem: 27 juli 2002, 18:43
Ort: fattar inte?!

Inlägg av Trippad kick » 30 augusti 2002, 21:10

kreativa lösningar :) Här i sthlm var det en massa folk som ville se SoR. De på bion hade sagt att ja å mina kompisar skulle få sitta bredvid varandra men ändå när vi fick våra biljetter visade det sig att vi var helt utspridda..Fast det va mysigt å sitta å trycka själv ändå, senare visade det sig att jag haft den bästa platsen ändå bredvid några pensionärer som var tysta och trevliga medans Tessan fått sitta bredvid en tjej som hade störtgrinat hela tiden och min käre Ruben hade tydligen fått sitta alldeles för nära filmduken..

Användarvisningsbild
Gilithil
Medlem
Inlägg: 969
Blev medlem: 26 mars 2002, 21:46
Ort: Arvika
Kontakt:

Inlägg av Gilithil » 31 augusti 2002, 11:55

ja dök upp på biografen i arvika 10 i 12 på premiärdagen (på kvällen/natten till premiärvisningen mer bestämt) utan förköp eller liknande och fick en rätt bra plats(även om ja inte fick sitta bredvid kompisarna) faktiskt :D haha. det visar hur stort intresse för tolkien det finns i arvika... :| hähä... fast i år tror ja att vi ska dra dit tidigare så att vi får platser bredvid varann... :wink:

Användarvisningsbild
Eowyn
Medlem
Inlägg: 828
Blev medlem: 8 juni 2002, 22:56
Ort: Stockholm

Inlägg av Eowyn » 31 augusti 2002, 14:00

jaa...jag fruktar att det är lite svårare att få tag i premiärbiljetter här i stockohlm... :cry: jaja...jag får väl gå strakst efter premiären...

Bilbolina
Ny medlem
Inlägg: 7
Blev medlem: 25 augusti 2002, 18:18
Ort: Skåneland

Inlägg av Bilbolina » 3 september 2002, 11:16

Vill också hemskt gärna gå på premiären men tvivlar på att jag kommer 1.) få biljetter och 2.) lyckas "lura" med någon som vill stå ute i kylan. Verkar som det bara är jag i denna sketna stad som DYRKAR Lotr...Jaja, får väl se.

Gurthang
Medlem
Inlägg: 215
Blev medlem: 5 april 2002, 17:39
Ort: Växjö

Inlägg av Gurthang » 4 september 2002, 09:20

Det säkert någon mer! Det gäller bara att ligga i.
Jag bor i ett samhälle med bara runt 3000 inv och här är vi tio st...

Användarvisningsbild
Eowyn
Medlem
Inlägg: 828
Blev medlem: 8 juni 2002, 22:56
Ort: Stockholm

Inlägg av Eowyn » 4 september 2002, 19:07

jaaa!!! jag har lyckats fixa så att en kille i min klass som ska sova över där köper biljetter till mej!!! nu är jag superglad!!! ska försöka hålla mig lugn..*andas lungt tora* hehe

Skriv svar