Hur gammal är du?
Jag? Jo, jag är snart 17.
Hehe, jo kanske det. Det 'r mycket möjligt Gilithil, men nu är det så att jag är nykomling här och varken känner till "det förra" forumet eller vad som diskuterades där...Gilithil skrev:16 i juli (känns inte det här lite 'har sett och svarat på det här inlägget förr'?)
okej, ja ska inte bråka då, men du kunde väl ha sökt på det gamla forumet och kollat eller nåt före du skrev det här.....ja kanske kräver för mycket, men det känns som att varje gång ett sånt här inlägg kommer på andrasidan så kommer det nån nykomling ocxh startar ett nytt...Hehe, jo kanske det. Det 'r mycket möjligt Gilithil, men nu är det så att jag är nykomling här och varken känner till "det förra" forumet eller vad som diskuterades där...
(hörde att det tidigare funnits en annan Gustav här, kanske du trodde att jag var honom?
OK. Jag förstår att det kan kännas lite frustrerande... ber om ursäkt, men var hittar jag det gamla forumet då?Gilithil skrev:okej, ja ska inte bråka då, men du kunde väl ha sökt på det gamla forumet och kollat eller nåt före du skrev det här.....ja kanske kräver för mycket, men det känns som att varje gång ett sånt här inlägg kommer på andrasidan så kommer det nån nykomling ocxh startar ett nytt...Hehe, jo kanske det. Det 'r mycket möjligt Gilithil, men nu är det så att jag är nykomling här och varken känner till "det förra" forumet eller vad som diskuterades där...
(hörde att det tidigare funnits en annan Gustav här, kanske du trodde att jag var honom?
I och försigfrid. Men jag är inte fjorton nu liksom..Never Spirit skrev:Du blir ju i och försigfrid 14 i Augusti herr Fasa