Samlings-DVD

Diskussioner kring J.R.R. Tolkien och hans verk.
Användarvisningsbild
Ori
Medlem
Inlägg: 1064
Blev medlem: 23 mars 2002, 22:53
Ort: Hbg/Maria Park

Sök och du skall finna.... ;-)

Inlägg av Ori » 19 september 2004, 00:21

Tomas Ibsen skrev:Det är nu långt efter 2004-05-25 och jag har ännu inte hittat dom. Någon annan som vet mer besked än vad jag gör? :)

/Tomas
Besked och besked, men jag hittade boxen både på Ginza och CDON för 649 kr ?

På båda sidorna står det att det är en begränsad/limiterad utgåva, så det kan kanske förklara att den är svårfunnen ?

Användarvisningsbild
Tomas Ibsen
Medlem
Inlägg: 3626
Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
Ort: Gotland.
Kontakt:

Re: Sök och du skall finna.... ;-)

Inlägg av Tomas Ibsen » 19 september 2004, 09:29

Ori skrev:
Tomas Ibsen skrev:Det är nu långt efter 2004-05-25 och jag har ännu inte hittat dom. Någon annan som vet mer besked än vad jag gör? :)

/Tomas
Besked och besked, men jag hittade boxen både på Ginza och CDON för 649 kr ?

På båda sidorna står det att det är en begränsad/limiterad utgåva, så det kan kanske förklara att den är svårfunnen ?
Tackar. :)

Det där med editerad utgåva vet jag inte om jag tror sådär jättemycket på. Titta bara på den speciella samlarversionen där man fick med ett bokstöd eller vad det nu var. Den fanns (och finns) ju i drivor...

Användarvisningsbild
Gandalf
Medlem
Inlägg: 142
Blev medlem: 27 april 2002, 15:37
Ort: Arda

Re: Sök och du skall finna.... ;-)

Inlägg av Gandalf » 19 september 2004, 12:15

Tomas Ibsen skrev:
Ori skrev:
Tomas Ibsen skrev:Det är nu långt efter 2004-05-25 och jag har ännu inte hittat dom. Någon annan som vet mer besked än vad jag gör? :)

/Tomas
Besked och besked, men jag hittade boxen både på Ginza och CDON för 649 kr ?

På båda sidorna står det att det är en begränsad/limiterad utgåva, så det kan kanske förklara att den är svårfunnen ?
Tackar. :)

Det där med editerad utgåva vet jag inte om jag tror sådär jättemycket på. Titta bara på den speciella samlarversionen där man fick med ett bokstöd eller vad det nu var. Den fanns (och finns) ju i drivor...
Jo, dom finns i drivor nu och lär nog finnas ett tag till, men när dom är slut så är dom slut. Så det är nog en Limited, men det finns många ex av den.

Skriv svar