Gömda överraskningar på TTT-extended
Gömda överraskningar på TTT-extended
Jag har bara lyckats hitta ett easter-egg (eller vad det nu kallas) på förlängda TTT, är det nån som hittat fler?
På FoTR fanns det ju två, så jag tänkte att det kanske fanns det på denna också...
På FoTR fanns det ju två, så jag tänkte att det kanske fanns det på denna också...
- Eöl mörkalven_
- Medlem
- Kontakt:
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
På FoTR fanns "äggen" på vardera skivorna med filmen (alltså inte nån av dem med extra materialet).
Om du går in där man väljer scener och väljer den sista menyn och sedan bläddrar ned nedanför de sista scenerna så dyker det upp en liten gömd symbol. Välj den. (Jag sitter på jobbet och minns inte exakt nummer på scenerna.)
På skiva 1 är symbolen nåt som ser ut som ett litet ägg (tror jag); det är MTV:s version av rådslaget hos Elrond. Rätt larvig.
På skiva 2 är det två torn som dyker upp och då är det en trailer till TTT som visas.
Hoppas detta var begripligt!
"Ägget" på TTT var mycket underhållande. Särskilt när Gollum dissar Dobby...
Om du går in där man väljer scener och väljer den sista menyn och sedan bläddrar ned nedanför de sista scenerna så dyker det upp en liten gömd symbol. Välj den. (Jag sitter på jobbet och minns inte exakt nummer på scenerna.)
På skiva 1 är symbolen nåt som ser ut som ett litet ägg (tror jag); det är MTV:s version av rådslaget hos Elrond. Rätt larvig.
På skiva 2 är det två torn som dyker upp och då är det en trailer till TTT som visas.
Hoppas detta var begripligt!
"Ägget" på TTT var mycket underhållande. Särskilt när Gollum dissar Dobby...