Någon som tänker köa för att få biljetter till RoTK??
Någon som tänker köa för att få biljetter till RoTK??
Någon som tänker köa i halmstad för att få biljetter?
* Själv så planerar jag att ställa mig utanför röda kvarn fredagen innan dom släpps och sova där till måndagen. ngn som är intreserad av det? (för ngn mer tolkien intreserad finns det väl här i stan?)
* kan ni inte berätta om hur det var i kön förra gången??
någon har säkert ngn dråplig historia
* Själv så planerar jag att ställa mig utanför röda kvarn fredagen innan dom släpps och sova där till måndagen. ngn som är intreserad av det? (för ngn mer tolkien intreserad finns det väl här i stan?)
* kan ni inte berätta om hur det var i kön förra gången??
någon har säkert ngn dråplig historia
- Mustardseed
- Medlem
Måste faktiskt erkänna att jag köade till både FotR och TTT, även om det inte var mer än ett par timmar. Gjorde det mest för själva grejen, inte bara för biljetterna. Har aldrig haft något emot lite kyla, men att kolla på Braindead utanför bion med säkert 200 andra Tolkienfanatiker var klockrent mitt i natten.
Tror dock inte att jag hinner med att köa till RotK. Trycket kommer att vara större och man måste köa längre för att få premiärbiljetter, tyvärr. Får se den när jag har tid helt enkelt.
Tror dock inte att jag hinner med att köa till RotK. Trycket kommer att vara större och man måste köa längre för att få premiärbiljetter, tyvärr. Får se den när jag har tid helt enkelt.
Umilyë polë tara.
Ni Muina Nárdur, turon Náro Anarwa.
I morna náre úva le restan, Utumnova Náre.
Nandelya i Fuinenna!
Umilyë polë tara.
Ni Muina Nárdur, turon Náro Anarwa.
I morna náre úva le restan, Utumnova Náre.
Nandelya i Fuinenna!
Umilyë polë tara.
- birger_kung
- Medlem