Det började med att 23-årige Henrik Jönsson fick en gammal Ford Fiesta av en jobbarkompis. Nu står en stridsvagn av rysk 30-tals modellhemma på gården på Österlen:
Visades även på Västnytt (tror jag det var) igår. Grabben stod i en gammal stridsvagnsmössa framför sin låtsas-T-26:a och såg glad ut. Jag förstår inte hur han vågar, han lär väl vara dumförklarad i hela Österlen nu...
jag tror till och med att de visade det på Rapport eller iallafall landet runt, för jag lyckades även se det lilla inslaget och nej inte dum förklarad tönt förklara (det är mer prestige i den än dum )
Dum, tokig och tönt är inte de rätta orden i detta sammanhang - nej händig, kreativ och iniativrik är orden jag förknippar med denna individ.
Hand upp, hur många på detta forum lyckas bygga ett bandfordon av en personbil......
Battler skrev:Dum, tokig och tönt är inte de rätta orden i detta sammanhang - nej händig, kreativ och iniativrik är orden jag förknippar med denna individ.
Hand upp, hur många på detta forum lyckas bygga ett bandfordon av en personbil......