I øvrigt er det kun een historisk kilde, C-14 er ikke en historisk kilde men en moderne undersøgelse.
Indtil videre betragter jeg det stadig som inkonklusivt om der er tale om et oldtidstekstil eller et middelaldertekstil. Om ansigtet skulle være påført i middelalderen kan man stærkt tænke sig, men endeligt bevist er det altså ikke. Iøvrigt om et oldtidstekstil skulle have været Jesus' eller ej tror jeg ikke på at nogen arkæologisk eller historisk metode nogensinde skulle kunne påvise.
Jeg tror vi bare skal konkludere at vi ikke når en fælles konklusion og at det må være godt nok, jeg hopper af diskussionen her indtil der kommer nogle flere input eller nye resultater eller andre der kommenterer, for jeg har ikke rigtigt noget nyt at tilføje til mine forrige poster. Håber det er ok, men det begynder at blive en gentagelse af hvem som tror på at indicierne er konklusive og hvem som tror på de er for spinkle. Som du skriver har du allerede haft den diskussion flere gange. Vi kan vel nærmest konkludere at det sandsynligvis er derfor forskerne er så uenige om netop dette svøb, de kan heller ikke blive enige